donderdag 12 juli 2012

V-PAY = Het nieuwe pinnen

Eerder heb ik al een stuk geschreven over het nieuwe pinnen. Hierin had ik het over het zogenoemde dippen.  Maar waardoor is het dippen mogelijk geworden en wat is dat V-PAY wat ik op de website van SEPAY overal tegen kom? Hier wil ik het vandaag over gaan hebben.

Wat is V-PAY nu eigenlijk? V-Pay logo
V-PAY is een nieuwe Europese bankkaart, gelanceerd door Visa Europe. Het is een betaalkaart waar onmiddellijk het geld vanaf geschreven wordt, een debet kaart. Dit in hetzelfde principe als wat wij kennen als het pinnen, maar dan via een ander systeem. De magneetstrip is dus niet meer nodig, waardoor er niet meer geskimd kan worden via deze strip! De transacties die uw consumenten bij u doen, gebeuren alleen nog via de chip en de pincode. Dit verhoogt de veiligheid van de transacties die in uw winkel gedaan worden, voor u en uw klanten!

V-PAY en SEPAY
Alle pinautomaten van SEPAY zijn geschikt voor de V-PAY betaalkaarten. Met onze automaten bent u er dus zeker van dat u zich geen zorgen hoeft te maken over of de automaat het wel of niet zal doen. Zowel de SEPAY Mobiel en de SEPAY Vast zijn geschikt voor SEPAY, Maestro en natuurlijk de creditcard betalingen. Met SEPAY verzekerd u zich van een geschikte en veilige pinautomaat!

Vanaf deze week zal ik elke week een nieuw artikel plaatsen. Blijf dus op de hoogte!

Volg ons ook op twitter en facebook voor elke dag een update!
www.twitter.com/sepaybv
http://www.facebook.com/#!/SEPAYBV

1 opmerking:

  1. Volgens mij kan er nog steeds geskimd worden, ook zonder magneet strip. Het is mezelf overkomen met een Ing pas met chip. Ben geskimd op de Albert Cuyp markt en de volgende dag waren er al bedragen van mijn rekening afgeschreven vanuit Argentinie. De banken houden dit stil en betalen zonder te morren het bedrag aan je terug, waar vindt je dit tegenwoordig nog?

    BeantwoordenVerwijderen